4 Mayıs 2013 Cumartesi

Güneşli Açık Bir Hava ve Gökyüzü / Bulut Nail Art'ım

    Öncelikle bu süslemeyi Alice Harikalar Diyarı'nda nın çekilişini görünce hemen yaptım. Çekiliş için tık tık.
Bloğunu yeni keşfettiğim Alice, nail artları ve makyaj tüyoları ile 2012'den beri bizleri aydınlatıyormuş da ben de yeni olduğum için yeni bulabildim onu, geç olsun da güç olmasın dedim ve hemen takibe başladım :))
    Neyse gelelim yaptığım nail arta.. ( Makinenin pilleri biterken yapılan çekimden hayır olmazmış :S )


   Önce tırnak güçlendirici base coat ojemizi sürüyoruz. Böylece hem ojenin daha kalıcı olmasını hem de tırnağımızın daha iyi korunmasını sağlıyoruz. Sonra mavi renkteki ojemizi 2 kat sürüyoruz. Benim 2 tane mavi tonlarında ojem vardı. Koyu ile yapınca beyaz bulutların daha çok belli olacağını düşündüm ve yeni aldığım ojemi de denemiş olmak için koyu olanı sürdüm ama yine de açık olan tonu denemek istedim. Gel gör ki açık olanda çook daha güzel duruyormuş :)) Bir dahakine onunla yapacağım, onun da fotoğraflarını eklerim :))
Sonra ojemiz iyice kuruduktan sonra beyaz ojemizi bir kağıdın üstüne döküp kulak pamuğu yardımıyla yan yana 3 4 nokta koyarak bulut yapıyoruz. Bunu yaparken ojeyi sürmemize gerek yok sadece dokundurmak yeterli. Dotting tool u olan arkadaşlar onunla yaparsa da olacaktır ama kulak pamuğuyla yapınca daha ince olduğunu fark ettim. Dezavantaj olacak tarafı eğer çok bastırırsanız kocaman bir bulutunuz olacağı :)) Son olarak da süslememizin uzun süre dayanmasını sağlamak için top coat umuzu sürüyoruz.
    Ben yaparken çok eğlendim, hele ki açık ton mavideki sonuç beni çok mutlu etti. Mutlaka deneyin. Süslemeyi yapmak sadece 2 dakikanızı alıyor, acil bir işiniz varsa bile hemen yetiştirebileceğiniz bir süsleme olacak :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...