23 Mayıs 2013 Perşembe

Çikolata Ojelerim :)

   Uzun süredir yazamıyordum ama tırnaklarım kırıldı ve soyuldu malesef. B vitamini eksikliğim vardı bir ara, sanırım yine başladı. Kontrole gideceğim en kısa zamanda.
   Neyse gelelim bugünkü yazıma. Daha önceden yaptığım ama yazmaya fırsat bulamadığım bir oje. Gabrini ojeleri pek sevmiyorum aslında, kurumaya çok meyilliler. Bu rengini çok severek almıştım ama sonradan da pek kullanma fırsatım olmamıştı. Bu sefer dedim ki üstüne mat oje süreyim bakalım nasıl olacak. En az parlak hali kadar sevdim mat halini. Çünkü tam bir çikolata rengi oldu, bayıldım ki ne bayıldım. Çikolataya bayılan biri olarak, tesadüfen böyle bir rengi bulmak muhteşem oldu.
   Gabrini ojenin numarasını bilmiyorum, arkadaki kağıdı sökme huyum sağ olsun. Ama bu new collection serisinden ve bu seride de çok oje yok, kolayca bulabilirsiniz yani. Kullandığım matlaştırıcı Flormar'ın ve aynen etiketinde yazıldığı gibi uygularsanız, ojeyi sürdükten 4 dk sonra uygulayın diyor, gerçekten de mat görünümüne rahatlıkla ulaşıyorsunuz. Gabrini'nin kuruma hızı fena değil, mat ile birleştirince daha da hızlı kuruyor haliyle. Flormar'ın numarası ise 808.




Fotoğraf kalitesi için üzgünüm, makinemi değiştirmem gerekiyor artık sanırım :(

    Siz nasıl buldunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...