4 Mayıs 2013 Cumartesi

Doctor Who's Wrap Party - Bir Devrin Bitişinin Partisi mi olurmuş ama olmuş

      Biliyorsunuz ki Doctor Who 2009'da David'in gitmesiyle yeni bir çağa girmiş gibi oldu. Baş yazardan oyunculara herkes değişti. Tardis bile değişti ve yeni temalar geldi. 10.Doctor'umuz David giderken Russell T.Davies de başka projelerde yer almak için diziden ayrıldı. Bunun üzerine bir Wrap yani çekimin bitişinin partisi yapılmış bunun partisi olmaz yası olur aslında ama en azından bize daha çok malzeme veriyorlar ama ben bunu daha yeni görüyorum. Kızdım şimdi kendime , gerçi şimdi tekrar tekrar izlerim hepsini ama olsun.
        Bunu görünce de dayanamadım hemen yazmam lazım dedim ve yazdım. İzlerken delirdim resmen, yok böyle bi şey ya. David'den John Barrowman'e, ondan Russell'a, Catherine Tate'e, Billie Piper'a ve bütün set ekibine kadar herkes yer almış bu partide. Ve 2 de muhteşem ötesi video var. İzle izle doyamazsın.
        Bilmem biliyor musunuz? David tam bir Proclaimers hayranı. I would walk 500 miles şarkısını mutlaka hepimiz duymuşuzdur. David de sürekli bu şarkıyı söyler durur videolarda. Bu partide David bütün ekiple birlikte bu şarkıyı söylemiş ve bir video hazırlamış. Videoda Ood'lardan Cyberman'lere birçok yaratığın da dans edişini görüyoruz ama Ood ortalığı sallamış resmen :D. Videoda herkesin adı vs yazıyor, o yüzden dizinin bütün kamera arkası ekibini de tanımış oluyoruz ( eskisini tabi :( ). David ve grup birlikte şarkı söylediği zaman altta Proclaimers & Their Biggest Fan yazıyor çok tatlı :))


     Gördüğünüz gibi kommik mi kommik, tatlı mı tatlı bir çalışma olmuş :)

     Ve David, John B. ve Catherine, Russell T. Davies ve Julie Gardner'ın (baş yazarlar) gidişi için özel bir şarkı yazıp video hazırlamışlar ve inanılmaz güzel olmuş o da. David ile Catherine onları sahnelerken John B. de piyanoyu çalmış. Şarkı Russell ve Julie'nin dizinin temasını, Doctor'unu, yol arkadaşını değiştirme çabasını anlatıyor. Julie Russell'a sürekli değiştir değiştir diyor, Russell da yapamam diyor ve gerekçelerini filan sıralıyor. Aksanları bayağı yordu beni :) Sizin için de sözlerinin olduğu bir video aradım buldum tık tık


      Muhteşem değil mi?? :))

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...