8 Mayıs 2013 Çarşamba

Ebay Alışverişi #1

       Nail arta merak saldıktan sonra dotting tool (noktalama aleti) ve Striping tape(bant) alma arayışım başlamıştı. Mağaza satışlarına ulaşamadığımdan ve Türkiye'deki fiyatların çok fazla olmasından dolayı ebay'den almaya karar verdim. 5li dotting tool ve 29lu striping tape'i toplamda sadece 12 liraya aldım, kargo ücreti de yoktu üstelik. Gittigidiyor'da bile 10lu striping tape'in fiyatı 15-16 lira, 5li dotting tool'un fiyatı 15 lira iken ve üstüne kargo ücreti de varken yurt dışından gecikmeli almak daha mantıklı olur dedim. 18 Nisan'da verdiğim siparişim bugün geldi, yani 26 günde elime ulaşmış oldu. Daha geç ve sorunlu olmasını bekliyordum aslında ama sandığım gibi olmadı neyse ki :)
      Bantlar renk renk ve çok güzeller, sadece biraz küçükler gibi geldi, daha önce görmediğim için bilemedim tabi. Noktalama aleti de iki uçlu bir uçları boy boy sıralanmışken, diğer uçları da en küçük boyda. Bir tanesini ise kürdan gibi kullanabiliriz gibi geldi. Noktalama aletinin fotoğrafını tam çekemedim, googledan rahatça bulabilirsiniz sanıyorum.
     Eğer almak isteyen varsa tavsiye ederim. Ebay'de bunları aldığım kullanıcının adı DEON, ürünleri Çin'den gönderiyor. Hatırlatmakta fayda var, yurt dışından kozmetik ürünleri getirtilmesi yasak. Bu yüzden oje veya herhangi başka makyaj malzemesi sipariş etmeyin. Neyse ki bu ürünler kozmetik olarak geçmiyor :))
    100 kişi olduğumuzda bir çekiliş yapmaya karar verdim. İlk çekilişime bantlardan da eklemeye karar verdim. Umarım 2.çekilişim olur da onda da noktalama aleti hediye edebilirim :))
    Tam fotoğrafları görmek için üstlerine tıklayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...