29 Temmuz 2013 Pazartesi

Striping Tape Nail Art (Renkli Çizgili Manikür)

    Uzun süredir bu nail artı yapmak istiyordum fakat biraz uğraştırıcı olduğu için bir türlü yapmaya fırsat bulamamıştım. Şu yazımda bahsettiğim striping tapeleri yani bantları artık bu şekilde de kullanıp yayınlamalıydım. Bakalım nasıl bir nail art olmuş :)


    Öncelikle alt kat olarak sarı, mor ve yeşil ojelerimizi tırnaklarımıza 3ü de sığacak şekilde sürüyoruz. İstediğiniz renkleri kullanmakta özgürsünüz tabi ki. Önemli olan ojelerinizin iyice kurumuş olması. Eğer iyice kurumuş olmazsa bandı çıkarırken oje banda yapışıyor ve tamamen bozuluyor. Ben alt kat renklerini gece yatmadan sürdüm ve sabahleyin de diğer işlemleri yaptım. Sonra da striping tapeleri yani bantları kısa kısa kesip tırnaklarımıza istediğimiz şekilde yapıştırıyoruz. Tırnakların kenarındaki bandı iyice düzelttiğinize emin olun yoksa kenarlar kötü görünüyor. Bütün tırnaklarımıza bantları yapıştırdıktan sonra üst kat ojesini sürüyoruz. Ama buradaki püf nokta da şu, her tırnağa ojeyi sürdükten hemen sonra bantları çekip çıkarmalısınız. Ojenin kurumasını beklerseniz pürüzler olacaktır. Ayrıca eğer bantları üst üste gelecek şekilde yapıştırdıysanız en üsttekinden başlayarak çıkarmalısınız. Yoksa alttaki bandı çekerken üstteki de hareket edecek ve ojeyi bulaştıracaktır. Her tırnağa tek tek uygulamadan sonra manikürünüz hazır :)
Unutmadan bir püf nokta daha eklemeliyim, bantları elinizle çıkarırsanız oje kurumadığı için her yeriniz oje oluyor. Bu yüzden cımbız kullanarak bantları çıkarmak daha yararlı olacaktır. Bantları cımbızdan ayırmak için de bir peçete kullanabilirsiniz :)) Ne çok püf noktası varmış diyebilirsiniz ama sonuç mükemmel oluyor :))
Bu manikür çok zevkli çünkü aynı yöntemle milyonlarca farklı şey yapılabilir. Ben de birkaç farklı renk denedim, göreceksiniz. Alt kata 4 renk bile sürülebilir kare şeklinde, ya da üst kat daha farklı bir renk olabilir. Hah, bir püf nokta daha çıktı, üst kata uygulayacağınız renk alt kattaki renklere kapatıcılık sağlayacak bir renk olmalı. Çoğunlukla siyah tercih ediliyor, benim de yaptığım gibi :) Eğer kapatıcılığı az olan bir renk kullanırsanız da üst bayağı kalın oluyor, pek hoş olmuyor.
Aşama fotoğrafı çekmeye çalıştım, olduğu kadar artık. İdare edeceğiz :)





      Sizce nasıl olmuş? :)



      Daha güzel bir aşama fotoğrafı :)
Google'a Striping Tape yazarsanız bir sürü farklı tasarım görebilirsiniz. 
Ayrıca evde bulunan beyaz bantlarla da uygulayabilirsiniz.
Biraz kalın olabilir ama bence sakınca yok :)


6 yorum:

  1. Vallaha iyi uğraşmışsın ama değmiş çok güzel olmuş :) üşengeçliğimden hiç yapamıcam sanırım ben böyle şeyler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşklerr.. Küçük bir tüyo verebilirim uğraşamayacaklara ;)
      Önceden sürdüğünüz ojeden sıkıldığınızda ya da uçları artık soyulmaya başladığında, rastgele birkaç bant yapıştırıp üst kat sürüp yapabilirsiniz. Ben de bantları ilk denediğimde öyle yapmıştım :) gayet kolay ve pratik oluyor o zaman

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım bilgilendirici olmuş ellerine sağlık keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bantlar geldiğinde rahatça yaparsın artık :)
      Ayrıca benimkilerden de ses seda yok :/

      Sil
  3. fotoğraflar biraz bulanık net seçilmiyor ama çok güzel olmuşa benziyor! en kısa zamanda ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh sorma şu makineden çektiğimi. Ya bir makine alacağım ya da bir telefon ama şu ara maddi olarak bayağı içerideyim. Benim de hiç hoşuma gitmiyor, blog için de pek faydalı olmuyor tabi :(
      Mutlaka denemelisin bu arada, çok zevkli oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...