24 Temmuz 2013 Çarşamba

'Madame Kokoş' Konuk Yazar Çekiliş Katılımcısı #2

      Merhaba arkadaşlar.. Etkinliğimizin 2.yazısı ile burdayız. Bugünkü konuğumuz Madame Kokoş. Madame Kokoş bize 2 yazı gönderdi :) Bakalım neler yazmış...






Harika ötesi bir renk ve nemlendirmesi var ! Hafif bir kırmızı rengi var sürdükçe dahada kırmızı oluyor,kırmızıya bayıldığım için body'den bir indirim zamanında 22 TL civarında bir fiyata aldığımı hatırlıyorum severek kullanıyorum numarası hiçbirşeyi yazmadığı için o konuda fikrim yok ama gidip bakarsanız bulursunuz bu nefis rengi !

Kalıcılığı orta dereceden biraz daha üstün!
Nemlendirme özelliği var !
Yapış yapış bir his vermiyor !
Öyle süper bir kokusu yok parfümlü değil yani
 normal garip bir kokusu var okadar!
Dudaktaki duruşu daha hoş! 
kısacası denemenizi şiddetle istediğim bir ürün, bu yada başka bir rengi en azından bir tanesine bakın diyorum :) 



Merhabalar tekraar !
Simli ve simsiz olarak ayırdığım severek kullandığım ojelerimden bahsedeceğim sizlere!


 Simsiz ojelerim ile başlayalım! 

PEMBE:Ayak parmaklarımda dahi kullandığım enerjinin rengidir bana göre kendisiyle ve pembenin tonlarıyla iyi bir arkadaşız diyebilirim (=

YEŞİL:Bazı kıyafetlerimle uyumlu olan güzel bir ton,yine yeşilin tonlarını kullanarak tırnaklarıma sürdüğüm bir renktir bazıları garipsese de artık bildiğiniz üzere bu renkler moda ;)

MAVİ:Birçok kıyafetimle uyumlu bir renk,özellikle kot pantolon giyip çıktığımda tırnaklarım da bu varsa süper! Üzerime ne giydiğim önemsiz oluyor.

MİNT YEŞİLİ:Yazın moda renklerinden birisi buda hoşuma giden nane kokulu güzel bir oje bu,hafif bir rengi olduğu için yine bütün kombinime uyuyor.

BORDO:Özellikle elleriniz güzel ve teniniz beyaz ise ellerde bordo ve kırmızı tonlarına bayılıyorum! kesinlikle vazgeçemediğim renkler arasındadır bordo oje.

Ben bu renkleri yaz kış ayırt etmeden sıkça kullanıyorum ellerde ve ayaklarda hiç fark etmez,yeni yeni seriler yeni yeni desenler çıkmaya başladı artık rengarenk olmuşuz çok mu? =)



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



BU DA SEVDİĞİM SİMLİ OJELERİMİN EŞLEŞTİMELERİ..
Gördüğünüz gibi yukarıda eşleştirdiklerimin önüne hangi simliyi kullanacaksam koydum.



Ben aralarından en en çok sıralama yapacak olursam eğer;
1.sırada altın rengi olan eşleştirmeyi çok severek kıyafetlerimde kullanıyorum leoparı sevdiğim için leoparlı bir küpe ile yine vizon tonlarında giyeceğim bir tşört tayt ile çok güzel durduğunu düşünüyorum.
2.sırada ise pembe geliyor,simleri o kadar hoşuma gitti ki iyi ki almışım diyorum Alıx Avıen ojelerini baylarak kullanıyorum zaten ,bu ojenin de yoğun minicik ışıltılarına hayran kalıp almıştım :)
3.sırada;Yeşille yaptığım hemde fosforlu bir yeşille yapmış olduğum kombin geliyor.golden rose serisiyle bence çok güzel bir ikili oluşturdum kıyafetlerime uydurarak oje sürsem de beyaz veya açık renklerle kombin edilebilecek güzel 2li olduğunu düşünüyorum !!

4.sırada mavi ile yaptığım iri pulları olan sim cümbüşü geliyor.
bana gezegeni dünyayı hatırlatan bir renktir mavi ve üzerine sürdüğüm simler,bunu daime herşeyle sürerimde giyerimde dediğim gibi mavi sürülemeyecek korkulacak risk alınacak bir renk değildir.

Ve son sırada turuncu işle oluşturduğum benim çok şirin bulduğum nail artlarım sırasındada böyle noktalama işaretleri yaptığım bir kombin (: Nail art sevdiğimi de bu noktacıklardan anlamanız için küçücük de olsa birtanesine yapmak istedim.






Umarım hoşunuza gitmiştir  kullandığım renkler ve oluşturduğum seçimlerim.
Aranızdan en beğendiğiniz kombini rengi benimle de paylaşırsanız çok sevinirim.

 Bu etkinlik için OjeBahçesi'ne ve Mathilda'nın Dünyası'na çok teşekkür ediyorum ve sizleri ; 
Kocaman öpüyorum ! 
Sevgileer ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...