23 Temmuz 2013 Salı

'ojebalonjoje.blogspot.com' Konuk Yazar Çekiliş Katılımcısı #1

   Herkese merhaba arkadaşlar.. Bildiğiniz gibi bir konuk yazar etkinliği yaptık. Şimdi de gelen yazıları yayınlamaya geldi sıra :) Bugün Ojebalonjoje bloğunun sahibesi Elif'in yazısını paylaşacağım. Elif'e ilgisi için çoook tşk ediyorum ve sizi bu güzel yazıyla başbaşa bırakıyorum :)


Merhaba ben ojebalonjoje blogunun yazarı Elif.
Uzun zamandır etkinliklere katılmıyordum. Benim için güzel bir değişiklik oldu. 
Oje sürmeyi çok seviyorum ancak nail art konusunda pek de iyi olduğum söylenemez. Bu aralar sıklıkla kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Hem de uygulamalı olarak göstereceğim.
Essence Nail Art Stampy Set

Uzun zamandır arayıpta bulamadığım konad setine yakın zamanda kavuştum. Başlarda kullanırken çok fazla zorlandım ama elim alışınca daha kolay uygulamaya başladım. Peki nasıl kullanılıyor?

  1. İlk adımda diske istediğimiz şeklin üzerine ojeyi sürüyoruz. Ancak açık renkli ojeler ile güzel bir sonuç elde etmek neredeyse imkansız. Bu yüzden ben Alix Avien 200 numaralı ojesini tercih ettim.
  2. Kutu içinden çıkan aparat ile şeklin çevresinde kalan fazla ojeyi alıyoruz. Böylece oje yalnızca şeklin içerisinde kalıyor.
  3. Damgaya benzeyen ikinci aparat ile de içi oje dolu şekle bastırıyoruz. Ancak çok fazla bastırmayın. Diskin kenarında kalan ojede aparata geçebiliyor. Biraz bastırmak yeterli. Böylece şekil damgaya geçmiş oluyor.
  4. Ve son olarakta tırnağımıza istediğimiz renkteki ojeyi sürüp üzerine bastırıyoruz. Ben baz olarak Rimmel 500 Caramel Cupcake tercih ettim.
İşte sonuç;


Bunlar da sırasıyla kullandığım ojeler

Rimmel London 500 Caramel Cupcake
Alix Avien 200
Alix Avien 163

Bu nail art setini Essence reyonlarında çok uygun bir fiyata bulabilirsiniz.
Blogunda bana yer verdiği için Ojebahçesi'ne ve Mathilda'nın Dünyası'na çok çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...