24 Eylül 2013 Salı

Leoparlı Manikürüm

    Son zamanlarda nude ojelere takmış durumdayım. Dün de flormarın tam nescafe renginde olan nude tarzı ojesinden sürmüştüm. Bugün de sıkılınca üstüne bi nail art yapayım dedim. Leopar desenini hiiç ama hiiç sevmem. Ben de renklisinden yapayım dedim. Ama renkli yapınca o kadar güzel, cici oldu ki :) Bayıldım resmen, bakıp bakıp duruyorum :)
 



    Yapması da o kadar basit ki, çok temiz bir nail art oldu. Hiçbir yere oje damlatmak, noktalama işareti vs kullanmak gerekmiyor. Tek ihtiyacınız olan bir kürdan ve istediğiniz renkte ojeler. Ojenin fırçasındaki fazla ojeyi alıyorsunuz ve tırnağınızda istediğiniz büyüklükte bir iz bırakıyorsunuz. Sonra da kürdan ile sürdüğümüz ojenin etrafının bir kısmına siyah çizgiler çiziyoruz. Tırnağımıza da bir iki siyah nokta koyduk mu tamamdır. Tabi top coat da uyguluyoruz ve bitti, muhteşem manikürümüz hazır :)

   Sizce nasıl olmuş?

2 yorum:

  1. canım merhaba..kozmetik tutkunun blogunda mimlenmişiz.. www.retroyuz.blogspot.com

    sorularımızı hazırlayalım mı ne dersin?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...