24 Eylül 2013 Salı

Ayıcıklı Manikür

    Merhaba arkadaşlar..
    Artık pek nail art yapmadığım için önceden yaptığım ve paylaşmadığım bazı nail artları yazacağım. Bugün ayıcıklı manikürümden bahsetmek istiyorum. Bazen internette dolaşırken görüp beğendiğim nail artların fotoğraflarını kaydediyorum ve sonradan bunları yapmaya çalışıyorum. Bazılarını harmanlıyorum, ortaya bambaşka ve güzel şeyler çıkıyor.
 
Esinlendiğim fotoğraf bu.
      Yazın 4.sınıfa yeni girecek bazı öğrencilere İngilizce dersi vermiştim. O güne özel olarak bu manikürü yapmaya karar verdim, nitekim de öğrenciler bayıldı (özellikle kızlar). Hatta bu yaşta olmalarına rağmen sonradan nail artımsı bir şey yapmaya çalışanına bile rastladım. Sonra derse giderken oje sürmekten vazgeçtim. Henüz 10 yaşındaki çocukları bu şekilde etkilemek istemedim.
    Gelelim manikürümüze..
    Bu arada Not: O zamanlar fotoğraf mankinem arızalıydı, sanırım bu yüzden yayınlamadım bu manikürü ama bu ara hiç yoktan iyidir. Anlayacağınız çok net fotoğraflarım yok ama bi dahakine bi yolunu bulacağım :)
   

     Yaparken sürekli bi fotoğrafa bi tırnağıma bakıp durdum. Yapmak başta zor oldu ama öğrenince rahat yapılabiliyor. Resim yeteneği 0 olan biri olarak bile sol elime dahi büyük başarıyla yapmıştım. Canınız sıkıldığında tırnağınıza bakıp gülümseyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...