17 Nisan 2013 Çarşamba

50.Yıl Özel Bölümü

       Evt.. Sonunda istediğim şeyi yapabilmiş bulunmaktayım. Doctor Who'yu sezon sezon anlatabildim sanırım. 7.sezona girmedim çünkü henüz sonlanmadı. Sabırsızca bekliyoruz ve aylar hatta yıl bekleyip bölümleri izlemeye çalışıyoruz.
      Doctor Who'ya nasıl başladığımdan bahsetmiştim. 10.Doctor'a bir görüşte kapıldım ve tüm bölümleri 1 haftadan az sürede bitirdim. Uzatsa mıydım süreyi bilmiyorum ama şimdi tekrar tekrar izleyip analizlerimi daha iyi gerçekleştirebiliyorum sanırım.
      50.yıl özel bölümünden de biraz bahsetmek isterim. Resmi olan bilgilere göre Rose ve 10.Doctor bu bölümde geri dönüyor. . Moffat yine birini öldürtmez umarım. Adam Rory'i 6 kere öldürdü dayanamadı en son temelli yolladı :( Bölüme geri dönecek olursak bölümün 90 dk olacağı ve 3D olarak yayınlanacağı haberi de var. Bölümün çekimleri başladı ama biz 7 ay daha beklemek zorundayız. Bölümün yayın tarihi 23 Kasım 2013.. Elimizde 10, 11 ve 11'in yeni yol arkadaşı Clara'nın birlikte çekilmiş bir fotoğrafı var, idare edelim :))




10.Doctor'un kahverengi takımını görüyoruz ve yan taraftaki Tardis de renkelerine baktığımızda 10.Doctor'un Tardis'ine benziyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...