23 Aralık 2013 Pazartesi

The Time of The Doctor - Yılbaşı Özel Bölümü

    Yılbaşı özel bölümüne sadece 2 gün kaldı. Çarşamba akşamı yayınlanacak bölümde 11'in düşüşünü ve 12'yi göreceğiz. Tranzalore'un gerçeğini öğreneceğiz. Bölümle ilgili birçok söylenti var haliyle. Ama kesinleşmiş ve en önemli bilgi şu ki, Doctor'u geçmiş Noel'den biri ziyarete gelecek. Ve bu biri bizim de sevdiğimiz biri. Kim olduğuyla ilgili birçok söylenti var. Hevesimi kaçıracaklar diye korkumdan fragmanlar dışında kendime şimdilik spoiler yasağı koydum :) Bölümde Sibermenler, Dalekler, Silence'tan tutun Ağlayan Melekler'e kadar birçok yaratık ile karşılaşacağız. Bakalım Peter Capaldi nasıl bir giriş yapacak, ben onu da seveceğimize eminim. Ama en kötüsü de 11'e veda etmek olacak.. Sanırım Matt gidince de David ile onun arasında seçim yapamayacağım özlemimden. Bekleyip göreceğiz.

The Time of The Doctor

    Bölüm 25 Aralık Çarşamba, Türkiye saati ile 21:30'da. Ve Cnbc-e artık bizim ne denli Whovian olduğumuzu anladığından bize yılbaşı sürprizi hazırlamış. 31 Aralık 19:00'da Doctor Who Cnbc-e'de yayınlanacak.
     Hazır yeni fragman yayınlanmışken de fragmanları ekliyorum :)
     Şimdiden hepimize iyi seyirler..
     Geronimooooo




2 yorum:

  1. Canım mimlendin :) http://koregunluklerim.blogspot.com/2013/12/mim-2-sevdim-sevmedim-reklam-mimi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...