27 Aralık 2013 Cuma

Sally Hansen White On (300) & Pasific Blue (420) ve Nail Art

   Farkındayım çook uzun süredir nail art paylaşmıyorum. Bunun birçok sebebi var tabi. Fotoğraf makinemin olmaması, bilgisayarın çalınması vs vs. Bi süre de tırnaklarımı dinlendireyim dedim ve bu sürede tırnaklarım hiç olmadığı kadar güzel oldu ve uzadı. Maşallah deyip nail art desenime geçiyorum :)


Bu Sally Hansen'ları aldım ama kullanmaya kıyamamıştım. Sonra sıkıntıdan sürdüm ve boş kalmasın dedim. Aklıma ne desen geldiyse yaptım ve ortaya bu çıktı :)
Baş parmağımda tırnak bantlarını kullandım. İşaret parmağıma noktalama kalemiyle noktalar yaptım. Orta parmağımda yine noktalama kalemiyle bulutlar yaptım. Yüzük ve serçe parmaklarımda da ne isim vereceğimi bilmediğim çok güzel bir desen yaptım :)


Yüzük ve serçe parmağımdaki deseni yapmanın çeşitli yolları var ama ben bu yolu denedim. Önce yapışkanlığı az olan bi bant alıyorsunuz ve bandı 1. fotoğraftaki gibi kesiyorsunuz. Sonra makasla tırtıklı şekli veriyorsunuz 2. fotoğraftaki gibi. Sonra tırnağınız üstüne beğendiğiniz yerinden yapıştırıp ojeyi sürüyorsunuz. Ta daa desen hazır. Biraz şatafatlı olsun derseniz çizgilerin ucuna noktalar koyabilirsiniz benim gibi. Bu desen en güzel simli ojelerle oluyor, tavsiye ederim. Kullandığım ojeler ve malzemeler de şunlar  (fotoğraf düz olmasına rağmen yan duruyor, anlamadım :/ )


    Siz nasıl buldunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...