3 Ekim 2013 Perşembe

"31 Day Nail Art Challenge" Etkinliği

Merhaba arkadaşlar…


      Bir süredir yaşadığım aksiliklerden ötürü pek aktif olamadım. Bir an önce geri dönmek istiyorum. Bu yüzden güzel bir etkinlik yapmaya karar verdim.
      Çoğunuz 31 Days Nail Art Challange’ı biliyorsunuzdur sanırım. Nail art desenleri ile ilgili bir liste var ve 31 gün boyunca bu desenleri yapmamız gerekiyor.
      Ben de yapsam ya, dedim. Aklıma parlak bir fikir geldi :) 31 gün boyunca sizin de bana eşlik etmenizi istiyorum. Listeyi de sizinle paylaşacağım ve siz de istediğiniz desenleri yapıp bana resmini yollayacaksınız ve ben kendi yazımda sizin deseninizi de paylaşacağım.
       Başlama tarihim 14 Ekim Pazartesi günü. Yani bayağı var. Ayrıca muhtemelen 2 - 3 günde bir paylaşım yapacağım için acele etmenize gerek yok :)
      Katılımınızı bekliyorum..
     
      Ayrıca sizden çok önemli bir isteğim var. Bu etkinliği bloglarınızda, sosyal mecraların herhangi birinde ve hatta arkadaş gruplarınızda paylaşırsanız çok sevinirim. Bloğu olmayan arkadaşların da katılmasını istiyorum. Hatta özellikle onların katılmasını istiyorum :) 
      Ne kadar çok olursak o kadar eğleniriz. 

      Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.
      Görüşmek üzere..

Bu listemiz.

      Ve ayrıca :) Bu liste 31.günün ilk adımı olarak nitelendiriliyor. Eğer istediğim verimi ve zevki alabilirsem, ikinci adımı da yapmak istiyorum. Tabi yine sizlerle.. 
      Örnek etkinlikler:  G. On the Blog'un etkinliği için tık tık
                                  Yabancı kaynaklar için tık tık ve tık tık :)  
      Aynı listeyle yapılan birkaç etkinliğe bakalım: 



      
      


4 yorum:

  1. Hayırlı olsun Mathilda'cım çok eğleneceğinden eminim ben ;) Şimdiden kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...