8 Ağustos 2013 Perşembe

'marstandusenkadin.blogspot.com' Konuk Yazar Çekiliş Katılımcısı #6

Herkese merhabalar :) Bu gün iki tatlı blog sahibesinin düzenlemiş olduğu etkinlik için sizlere renkli bir makyaj yapmak istedim. Ben sonuçtan çok memnun kaldım umarım siz de beğenirsiniz :) Mor tonlarda bir makyaj yapmak istedim. Aslında elimde daha renkli farlar olsaydı onlarla yapmak daha uygun olabilirdi ama bu da renkli oldu :)


Evet böyle bir şey çıktı ortaya çok hoşuma gitti benim :) Mor, lila ve oldukça soft pembelerle yaptım bu makyajı :)


Fazla oyalanmadan yaklaşık olarak 15-20 dakika kadar sürdü. Farların pigmentasyonu çok zayıftı o yüzden M.A.C Fix+ fırçama biraz sıktıktan sonra farımı kullandım ve sonuç böyle oldu :) Bu makyajda gözleri daha ön planda tuttum bu yüzden gözlere daha yakından bakalım istedim :)


Bunlarda göz makyajımın yakından çekilmiş halleri. Bu makyajı yaparken peki ben hangi malzemeleri kullandım.
Göz Makyajı:
- The Balm Put A Lid On It
- The Balm Balm Jovi Paleti
- Essence 3D 02- Irressistible Purple İkili Far
- The Balm Schiwing Eye Liner
- Benefit They're Real Maskara

 Ten Makyajı:
-Garnier BB Krem Açık Ton
- M.A.C Pink Swoon
- M.A.C Studio Fix Pudra
- Flormar Bronzing Powder BR01

 Umarım beğenmişsinizdir makyajımı. Hepinize sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...