10 Ağustos 2013 Cumartesi

'makyajlibirileri.blogspot.com' Konuk Yazar Çekiliş Katılımcısı #7

    Merhaba arkadaşlar.. Bugün 7. konuk yazarımız ile birlikteyiz. Bayram sebepli bir süredir düzenli yayın yapamıyorum, kusura bakmayın. Umuyorum ki artık düzene girebilecek artık :) Bakalım Dikrip bize nasıl bir yazı hazırlamış :)



Herkese Merhaba ;
(Öncelikle bizi konuk yazar olarak ağırlayan blog sahiplerine çok teşekkür ediyoruz.Ama etkinlik için ayrı bir yazı değilde blogumuzda yazdığımız bir yazı olsun dedik.Biz makyajlibirileri.blogspot.com blogu sahipleri Dikrip ve Lavin.:)

Gratis'in 4.yıl indirimden aldığım "The Balm Shelter" ı aldığımdan beri kullanıyorum.Bugünde İnstagramda gündeme gelen bir konu üzerine yazmaya karar verdim.Başlamadan önce cildimin yağlı bir cilt olduğunu vurgulamak istiyorum.Ben bir ürün almadan önce araştırma yaparım.Blogger arkadaşların neler yazdığına göz atarım.Büyük bir kısım üründen memnun kalmıştı.Bende hiç tereddüt etmeden kaptım ürünü.


Ürünü hemen kullanmaya başladım.Sürünce bir parlama yapıyor.Üstüne Rimmel  Stay MATTE pudrayla geçince durum hiçte kötü görünmedi.Gün boyunca kalıcı oldu.Tabi gün sonuna doğru gene parlama oluyor.SPF 18 bu güzel.Renk tonunu eşitlemede başarılı.Kapatıcılık çok az.64 ml bir ürün.Bende en açık tonu yani light var.

Ürün ne çok sıvı ne de çok yoğun. Sürüm olarak rahat.


                                      Şimdi gelelim asıl konuya sivilcelenme yaptı.Başta tam anlayamadım. Sıcaklar yüzünden olduğunu düşünmüştüm. Ama devam etti ve kullandığım süre zarfında baya baya sivilcelendim.Acaba benim cildimde mi bir sorun var derken yağlı ciltlerde böyle sorunla karşılaşıldığını duydum. Tabi keşke daha önce duysaydım sivilcelerimle başım dertte olmayacaktı.Neyse denemiş oldum  sizi de bilgilendirmek istedim.Yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın
Dikrip.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...