16 Haziran 2013 Pazar

Shut up Hitler!

    Bilen bilir, Doctor Who'nun 6.sezon 2 parçanın başlangıcı olan 8. bölümü Let's Kill Hitler'dir. Doctor Amy'lerin bebeğini bulmak için onlardan ayrılmıştır. Bu bölümde Doctor Amy ve Rory ile uzun bir aradan sonra buluşur. Tam onlar birbirini bulmuşken Amy'lerin arkadaşı Mels (Melody) çıkar gelir, bir araba çalmıştır ve peşinde polis vardır. Mels silahını çıkarır ve Doctor'u tehdit eder. Doctor 'Özellikle gitmek istediğin bir yer var mı?' diye sorunca Mels de ' Bir bakalım, senin zaman makinen var, benim de bir silahım. Hadi Hitler'i öldürelim' der. Böylece Hitler'in dönemine giderler. Bu sırada Teselecta da (Adaleti sağlayan, kılıktan kılığına girebilen, içinde minyatür insanların olduğu robot) Hitler'i öldürmek için oradadır ve Tardis yanlışlıkla Teselecta'ya çarparak iniş yapar. Herkes Tardis'ten çıkınca Hitler düştüğü yerden kalkar ve sırtını dönerek 'Her kimseniz sanırım az önce hayatımı kurtardınız.' der. Tabi herkes şok olmuştur. Doctor da 'İnan bana, bu bir kazaydı.' diyebilir sadece.
    Şok atlatıldıktan sonra Hitler'i öldürmeye çalışan Teselecta yerden kalkar ve Hitler ona ateş etmeye başlar. Rory Hitler'e yumruk atar ve onu yere yığar. Good boy! ;) Sonra Hitler konuşmaya çalışır ama Rory izin vermez ve 'Shut up Hitler' der. Yani 'kes sesini'. Sonra Doctor Rory'den Hitler'i dolaba kilitlemesini ister vs vs..

    Gelelim bunu neden yazdığıma.. Uzun süredir yazmıyorum, hala da pek yazasım yok. Ama bunu anlatmak istedim. Çünkü şu an ben de malum kişiye aynısını demek istiyorum. Hitler'den çok etkilenmiş olacak ki gaz odaları yapmadı, şehirleri gazla doldurdu. İnsanların hayatını önemsemedi. Kendi halkını önemsemedi. Hitler bile yaptığını halkının bir kısmı (bknz: %50 yi evde zor tutuyorum iddiası) için yapmadı, yaptıklarını bütün Alman halkı için yaptığını söyledi. Bu nasıl bir diktatörlüktür!
   SHUT UP HİTLER!
   -Beni öldürmeye çalışıyordu.
-Kes sesini Hitler!

-Sevmediğimiz şeylerle ne yapıyorsuz? Onları dolaba koyuyoruz.
-Rory, Hitler'i al ve oradaki dolaba koy!

2 yorum:

  1. ben de kendimi büyük bi doctor who hayranı, david aşığı olarak niteliyorum ^^ Shemellon'un blogunda gezinirken gördüm headerlarını, merak ettim bi gireyim dedim, ne güzel blogun varmış, hayran kaldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctor Who hayranlarının gelip görüp bloğumu beğenmesi bana inanılmaz mutluluk veriyor. Umarım senin gibi daha nicelerine ulaşabilirim :)
      Doctor hakkında yazmamı istediğin bir şey varsa seve seve :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...